Velkommen til vores modetøj shop
Du har ingen varer i din varekurv.
Filters
Søg

Handelsbetingelser

Velkommen til mimideparis.dk.

Ved handel på vores hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelsene grundigt igennem, inden du handler.

 

Alle viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter.

 

Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.

Ordrer, som skal sendes udenfor Danmark tillægges fragtforskellen mellem pågældende land og Danmark.

Mimi de Paris tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

 

GAVER

Vi pakker gerne dine gaver flot ind. Du skal blot klikke på feltet “ gaveindpakning” i indkøbskurven. Du kan også vælge, om gaven skal sendes direkte til modtageren, eller om den skal hjem til dig. Så sender vi gaven til den heldige og fakturaen og track & trace nummer til dig. Ønsker du et kort vedlagt skriver vi det med glæde. Skriv den tekst du gerne vil have til at stå i notatfeltet og vi vedlægger et smukt kort ved gaven.

 

OMBYTNING AF GAVER

Vi bytter gerne din gave. Du kan vælge at få et gavekort, en tilgodeseddel eller købe en anden vare. Du skal blot udfylde den vedlagte returseddel og sende den retur til os. Returfragten betaler du selv, mens vi betaler fragten for den nyombyttede vare.

 

 

BESTILLING

Dit køb er først gennemført når du har fået en ordrebekræftigelse, dette sker inden for 24 timer på hverdage. I tilfælde af, at varen er udsolgt vil vi kontakte dig om hvorvidt vi kan skaffe den til dig og hvornår.

 

LEVERING

Hos mimideparis.dk bestræber vi os på hurtig levering, så alle ordrer afsendes i løbet af 1-2 hverdage. I forbindelse med udsalg eller hen over weekends og helligdage kan der påregnes længere leveringstid. Skulle der opstå forsinkelser hos GLS kan mimideparis.dk dog ikke drages til ansvar.

Vi pakker alle ordrer forsvarligt ind, men det er dog en god ide at kontrollere varen ved ankomst.

 

FORSENDELSE

Vi sender i Danmark med GLS til en pakkeshop nær dig for kr. 39,- Ved køb over 499,- er fragten gratis. Du kan også vælge at få pakken sendt til din privatadresse, dette dog med et tillæg på kr. 10,-

Alle pakker sendes som en forsikret erhvervspakke. Der vil altid blive fremsendt et “Track & Trace” nummer, så det er muligt at følge bestillingen fra os til det aftalte leveringssted.

Du har også mulighed for at afhente varen i vores boutique/showroom. Du skal bare maile os på info@mimideparis.dk og aftale et tidspunkt for afhentning.

 

 

BETALING

 

 

Du kan betale med:

Dankort

Visa

Mastercard

Mobilepay

 

Beløbet hæves først når vi afsender din ordre. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Når du handler med betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande.

Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb - hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel, men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb.

 

 

HVIS DIN PAKKE ER BESKADIGET VED MODTAGELSEN

Er pakken beskadiget når du modtager den, skal du anmelde det til GLS inden for 5 hverdage efter leveringen, idet samtlige krav ellers fortabes.

 

ER DIN PAKKE IKKE ANKOMMET?

Hvis GLS har mistet en forsikret pakke afventer vi information/erstatning fra GLS, hvorefter du modtager dine penge retur igen.

 

 

I tilfælde af, at du ikke afhenter din ordre tilbageholder vi et beløb på kr. 100,- som fratrækkes det indbetalte beløb inden tilbagebetaling, som først sker når vi har ordren retur.

HVIS DU FORTRYDER DIT KØB

Du har 14 dage til at fortryde dit køb gældende fra den dato du modtager din ordre. Du skal tydeligt indenfor de 14 dage meddele os, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret og har nu 14 dage til at returnere varen. Har du købt flere varer og ønsker at returnere en eller en del af dem refunderes købsfragten ikke. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig besked herom.

 

VARENS STAND NÅR DU RETURNERER DEN

Varen kan kun returneres hvis den er ubrugt, dvs. den skal være intakt, uden lugt af fx røg og parfume, uden tilstedeværelse af dyrehår, må ikke være vasket og det isatte returmærke må ikke være aftaget.

Du kan selvfølgelig prøve den som du ville gøre i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi anser brugte varer som værende uden handelsværdi.

 

Ved plomberede varer må plomberingen ikke være brudt.

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostningerne (dog ikke ekstra leveringsomkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder) Du står dog selv for returfragt omkostningerne (uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din besked om fortrydelse.) Vi gennemfører tilbagebetalingen hurtigst muligt efter modtagelsen med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

 

 

SÅDAN GØR DU VED FORTRYDELSE

  1. Meddel os pr. mail hvad du ønsker at returnere (vi skal bruge dit ordrenummer og varens bestillingsnummer) Du får herefter et returnummer som skal påføres den medsendte pakkeseddel
  2. Varen pakkes i forsvarlig emballage.
  3. Udfyld og vedlæg den medsendte pakkeseddel.
  4. Pakken sendes til Mimi de Paris I/S, Østergade 16, 9800 Hjørring. Påfør returnummer og indlever i nærmeste GLS shop hurtigst muligt.                                      

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

På nogle styles har vi kun et mindre antal, så hvis du fortryder dit køb, vil vi sætte stor pris på at du meddeler os det pr. mail og returnerer varen hurtigst muligt, så vi har chance for at gøre en anden kunde glad.

 

OMBYTNING AF VARER.

Ved ombytning af varer betaler du selv for returneringen, til gengæld betaler vi for levering af din ny ombyttede varer.

 

SÅDAN GØR DU VED OMBYTNING

 

  1. Du kontakter os på info@mimideparis.dk, oplyser dit ordrenummer og modtager et returnummer som du påfører den medsendte pakkeseddel. Varen pakkes i forsvarlig stand.
  2. Udfyld og vedlæg den medsendte pakkeseddel.
  3. Pakken sendes til Mimi de Paris I/S, Østergade 16, 9800 Hjørring. Påfør returnummeret og indleverer i nærmeste GLS shop hurtigst muligt.
  4. Aflæg ny ordre på den vare du ønsker at ombytte til. Er den ikke på lager kan du evt. blive skrevet på venteliste.
  5. Vi returnerer beløbet på den oprindelige vare så snart vi har modtaget den.

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

 

FEJL/MANGLER VED VAREN

Vi kontrollerer altid varen inden afsendelse, men der kan naturligvis være ting vi har overset, så derfor er det vigtigt at du selv kontrollerer varen ved modtagelsen, og kontakter os indenfor 2 dage efter modtagelsen.

 

REKLAMATION

ifølge købeloven har du 2 års reklamationsret, startende ved leveringstidspunktet. Hvilket betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. For varer med begrænset levetid er reklamationsretten dog afkortet til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare. Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles til mimideparis.dk i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Ordreseddel eller kvittering SKAL medsendes for at vi kan være sikre på at varen er købt hos os. Beløb for fragt til os refunderes hvis reklamationen godkendes, så gem kvitteringen herfor.

 

 

Reklamationsretten bortfalder for varer, som er defekte på grund af slitage, skade forårsaget af forkert brug, fejlagtig vask, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi natuligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

 

SÅDAN REKLAMERER DU OVER EN VARE

  1. Kontakt os på mail på info@mimideparis.dk.Husk at oplyse dit ordrenummer, varens bestillingsnummer og hvori fejlen/manglen ligger. Vedhæft gerne fotos og tydelig beskrivelse af fejlen. Du får et returnummer som du skal påføre medsendte pakkeseddel.
  2. Pak varen i forsvarlig emballage.
  3. Udfyld og vedlæg den medsendte pakkeseddel (har du den ikke mere vedlægger du blot returnummeret, en beskrivelse af reklamationen og din ordreseddel eller kvittering )
  4. Pakken sendes til Mimi de Paris I/S, Østergade 16, 9800 Hjørring påført returnummer.

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Vi finder en løsning - altid.

Vi behandler derefter reklamationen, kontakter leverandøren og forsøger at få en ny vare eller udbedre fejlen. Kan varen ikke ombyttes eller repareres refunderer vi naturligvis beløbet hurtigst muligt.

 

 

HAR DU MODTAGET EN FORKERT VARE beklager vi mange gange. Vi betaler naturligvis omkostningerne i den forbindelse.

 

HUSK at gemme kvitteringen for fragt ved afsendelse (og evt. Track & Trace nummer) da du er ansvarlig for varen indtil vi modtager den.

 

 

TILBAGEBETALING

Vi tilbagebetaler hurtigst muligt med samme betalingsmiddel som du benyttede ved købet efter vi har modtaget og godkendt din returpakke. Du vil blive orienteret herom via mail.